Opłaty za studia
Pobierane będą następujące opłaty:
- Za studia w wysokości 6900 zł.
Opłatę należy wnieść po otrzymaniu informacji o zakwalifikowaniu na studia:
- jednorazowo za całe studia w wysokości 6900 zł. – w terminie do 17.09.2023 r.
lub
- semestralnie:
o wpłata za semestr 1 w wysokości 2 500 zł – do 17.09.2023 r.
o wpłata za semestr 2 w wysokości 2 300 zł – do 31.01.2024 r.
o wpłata za semestr 3 w wysokości 2 100 zł – do 22.09.2024 r.
Wpłaty należy dokonywać przelewem na konto bankowe:
Bank PKO S.A o/Warszawa ul. Nowoursynowska 166
Nr rachunku: 71 1240 6003 1111 0000 4943 8060
Odbiorca: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, 02-787 Warszawa, ul. Nowoursynowska 166
Tytułem: imię i nazwisko uczestnika, kod studiów (będzie podany po zakwalifikowaniu się na studia)
Kserokopie dowodów wpłat należy przesyłać mailem na adres Sekretarza Studiów Podyplomowych.
Uczelnia wystawia fakturę VAT na żądanie Nabywcy będącego osobą fizyczną zgodnie z 106b ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług (VAT), czyli w przypadku zgłoszenia żądania przez Nabywcę nie później niż w terminie 3 miesięcy – licząc od końca miesiąca, w którym otrzymano całość lub część zapłaty. Uczelnia nie wystawi faktury, jeżeli żądanie zostanie zgłoszone po tym terminie.
W przypadku, gdy Nabywcą jest firma, Uczelnia wystawia VAT zgodnie z przepisami ustawy o VAT, czyli do 15 dnia miesiąca, następującego po miesiącu w którym Uczelnia otrzymała wpłatę za studia podyplomowe.