Opłaty za studia
Pobierane będą następujące opłaty:
1. Za studia w wysokości 6700 zł.
Opłatę należy wnieść po otrzymaniu informacji o zakwalifikowaniu na studia:
· jednorazowo za całe studia w wysokości 6700 zł. – w terminie do 30.09.2024 r.
lub
· wpłata za semestr 1 w wysokości 2 300 zł – do 30.09.2024 r.
· wpłata za semestr 2 w wysokości 2 200 zł – do 31.01.2025 r.
· wpłata za semestr 3 w wysokości 2 200 zł – do 22.09.2025 r.
Wpłaty należy dokonywać przelewem na konto bankowe:
Bank PKO S.A o/Warszawa ul. Nowoursynowska 166
Nr rachunku: 71 1240 6003 1111 0000 4943 8060
Odbiorca: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, 02-787 Warszawa, ul. Nowoursynowska 166
Tytułem: imię i nazwisko uczestnika, 507-10-100100-X00182-99
Potwierdzenie wpłaty należy przesłać na adres mailowy sekretariatu: malgorzata_stachon@sggw.edu.pl
Uczelnia wystawia fakturę VAT na żądanie Nabywcy będącego osobą fizyczną zgodnie z 106b ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług (VAT), czyli w przypadku zgłoszenia żądania przez Nabywcę nie później niż w terminie 3 miesięcy – licząc od końca miesiąca, w którym otrzymano całość lub część zapłaty. Uczelnia nie wystawi faktury, jeżeli żądanie zostanie zgłoszone po tym terminie.
W przypadku, gdy Nabywcą jest firma Uczelnia wystawia VAT zgodnie z przepisami ustawy o VAT, czyli do 15 dnia miesiąca, następującego po miesiącu w którym Uczelnia otrzymała wpłatę za studia podyplomowe.