Konkurs na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji
SGGW Witryn / Home / Komunikaty / Konkurs na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji
Informujemy o ogłoszeniu przez Prezesa Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu, dr hab. Zygmunta Waśkowskiego, prof. UEP, VIII ogólnopolskiego konkursu im. prof. Romana Głowackiego, na najlepszą pracę magisterską/licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji.
Celem konkursu jest m.in. popularyzacja problematyki marketingu, handlu lub konsumpcji w środowisku akademickim jako zagadnień kluczowych dla rozwoju konkurencyjności przedsiębiorstw i polskiej gospodarki, a także integracja środowiska marketingowego wśród osób kończących studia ekonomiczne i rozpoczynających swoją karierę zawodową.
Regulamin konkursu pobierz
Formularz zgłoszeniowy pobierz
Facebook
LinkedIn
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok