Konkurs na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji
SGGW Witryn / Home / Komunikaty / Konkurs na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji
Informujemy o ogłoszeniu przez Prezesa Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu, dr hab. Zygmunta Waśkowskiego, prof. UEP, VIII ogólnopolskiego konkursu im. prof. Romana Głowackiego, na najlepszą pracę magisterską/licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji.
Celem konkursu jest m.in. popularyzacja problematyki marketingu, handlu lub konsumpcji w środowisku akademickim jako zagadnień kluczowych dla rozwoju konkurencyjności przedsiębiorstw i polskiej gospodarki, a także integracja środowiska marketingowego wśród osób kończących studia ekonomiczne i rozpoczynających swoją karierę zawodową.
Regulamin konkursu pobierz
Formularz zgłoszeniowy pobierz
Facebook
LinkedIn
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka), w tym pliki funkcjonalne, analityczne i reklamowe. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych użytkowników serwisu i wykorzystywanych technologii śledzących dostępne są w „Polityce cookies”. Aby zmienić ustawienia skorzystaj z ustawień swojej przeglądarki, aby wyłączyć pliki cookies kliknij \"Nie wyrażam zgody\".Wyrażam zgodęNie wyrażam zgodyPolityka cookies